Paco Underhill - Zašto kupujemo
Autor:
Paco Underhill
Broj stranica:
274
Jezik:
hrvatski
Uvez:
meki
Format:
14x21.5 cm
Izdavač:
Olympic International
Godina izdanja:
2006
Stanje knjige:
novo
Bilješke:
u odličnom stanju, 9,5/10
-
25.22€
Postoji li sistem u našem ludilu kupovanja? Ovaj zabavan, razotkrivajući izvještaj o našoj potrošačkoj kulturi, koja i dalje neprekidno evoluira, autora Paca Underhilla, glavnog direktora jedne istraživačke tvrtke, odgovara pozitivno. Zašto kupujemo se zasniva na čvrstim podacima tisuća sati terenskih istraživanja - u kupovnim centrima, robnim kućama i supermarketima cijele Amerike. Grupa pažljivih isljednika pratila je sve, od načina na koji se izlaže odjeća po shopping centrima do hladnjaka s pićima u malom dućanu. Paco Underhill ogoljuje bitku za kontrolu između trgovaca, marketinških stručnjaka i sve pametnijih potrošača.
Nastojeći otkriti što pokreće suvremenog potrošača, Underhill objašnjava fenomen kupovanja kojeg često zanemaruju i trgovci i kupci, uključujući: - kako košarica koja je postavljena na dobro mjesto često pretvara malu kupovinu u značajnu potrošnju?
- što je "butt-brush factor" i kako može drastično smanjiti prodaju?
- kako se zbog zaposlenih žena promijenio dizajn supermarketa?
- kako "efekt bumeranga" čini raspoređivanje proizvoda još većim izazovom?
Zašto kupujemo je izuzetno svjež vodič koji nudi kreativne i promišljene savjete kako se prilagoditi potrošačima koji se mijenjaju. Zašto kupujemo je duhovita i ponekad zabrinjavajuća analiza naše omiljene razbibrige.
Općenito | |
Autor | Paco Underhill |
Broj stranica | 274 |
Jezik | hrvatski |
Uvez | meki |
Format | 14x21.5 cm |
Izdavač | Olympic International |
Godina izdanja | 2006 |
Stanje knjige | novo |
Bilješke | u odličnom stanju, 9,5/10 |